דילוג לתוכן

נדל"ן ומשכנתאות

227 נושאים 5.1k פוסטים

מקורת גג ועד נכס מניב. כאן נחכים בבניית אסטרטגיית נדל"ן, קניית דירה למגורים, השקעות בארץ ובחו"ל וניהול נכון של עסקאות מקרקעין.

  • 12 הצבעות
    101 פוסטים
    4k צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @שמעון-יוחאי-חסן אכן. תוספת 0.65 ממש מצויין. ככה"נ צפויה ירידה נוספת משמעותית ב-26 לחודש [במידה ולא תפרוץ שוב מלחמה]
  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • כי אם החרש תחריש...

    קהילה ליטאית
    99
    4 הצבעות
    99 פוסטים
    3k צפיות
    א
    @רבות-מחשבות said: @חיימון הם כבר תקופה בודקים אפשרות של פתיחת קהילה בחריש לפני חצי שנה באו האדמו"ר הצעיר בלווי פמליתו לעיר לסקירה על ההתפתחות החרדית שם הם ג"כ התמודדו על מכרז בשכונת חריש דרום שנמצאת בשלבי פיתוח אני לא יודע היכן זה אוחז מצידם כעת אגב חריש דרום צמודה מאוד לבצוותא בעיקרון היא יכולה להיחשב שכונת המשך.
  • השכרת דירה לעובדים זרים

    עובדים זרים
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    118 צפיות
    ה
    אני אכתוב קצת מנסיון למי לדעתי זה מתאים וכדאי דירות שנמצאות בפריפריה או אפילו בערים מרכזיות אבל מדובר בשכונה ישנה ומעמד סוציו אקונומי נמוך (שבדרך כלל יש שם עוד דירות כאלה) הדירה לא מיעדת למגורים שלי וכנראה גם לא לשומרי מצוות.יש לי נכס בשכונה חרדית שהציעו לי בשביל כמה מנקים למוסדות ולא לקחתי לא כי אני צדיק אלא משתדל להיות הוגן ולהימנע ממריבות עם שכנים. מהבלאי של הדירה אני לא חושש כי הם בין כך לא משופצות ואני עושה חוזה טוב שהם מחזירים לי את הדירה במצב טוב וזה עובד לי, פעם אחת אפילו החזירו לי את הדירה במצב הרבה יותר טוב. אסכם את המעלות 1.שכר דירה גבוה יותר משוכרים רגילים באזור 30% יותר 2.אין חשש כמעט של עיכוב תשלום משכירים לתאגיד כח אדם שאין להם בעיה תזרימית. 3.אין בקשות לתיקונים שונים ומשונים לפועלים זרים אין מושגים מינמלים כמובן חוץ מבעיות מהותיות בתשתיות. חסרונות או יותר נכון למי זה לא מתאים. 1.יש שחיקה לדירה אבל עם חוזה טוב זה חוזר לקדמותו כמובן דירה חדשה או משופצת טוב עדיין לא כדאי. 2.רק באזורים חלשים גם בשביל ההוגנות וגם בשביל לא לקבל תלונות. 3.החוזים לא לשנה אלא הודעה של כל אחד מהצדדים 30 יום מראש. בהצלחה ואשמח לענות על שאלות אשמח עם יש למישהו מספרים של מתווכים שמתעסקים עם זה. זה יקל עלי בהשכרות.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    89 צפיות
    הקול השפויה
    ישא ברכה פעמיים סגרנו דרכם
  • "בשורה ענקית בתחום הדיור בבית שמש"

    בית שמש דיור זול
    14
    1
    2 הצבעות
    14 פוסטים
    556 צפיות
    פ
    @פייבל-אשרינו הם יבנו רלסים בצורה מסוכנת, כי הדירה קטנה ואח"כ העירייה תעזור להם מול המינהל מה שקורה עכשיו בבני ברק
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    186 צפיות
    ו
    הרגע בדקתי. פתוח.
  • הלוואות זולות בבלגיה

    הלוואה משכנתא ריבית
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    188 צפיות
    מ
    @מבין-עניין זה רק אם מתכונים לגור בדירה הזאת (שבתוך בלגיה)
  • 4 הצבעות
    37 פוסטים
    1k צפיות
    ג
    @בניהו-לוי said: @מרים-הורביץ-נכסים said: פתיחת ההגרלה שהייתה אמורה להיפתח היום נדחית כיון שההחלטה תעלה לדיון במועצה ב 26/04. ההגרלה נפתחה לאיפה כדאי להירשם? [image: 1779800987164-86fdbbfb-c877-4fd7-be31-04d3e2d464b3-image.jpeg] יש באתר הנ"ל שגיאות במחיר הדירה מומלץ להשתמש עם האתר https://hagralot-dira.vercel.app/
  • 2 הצבעות
    70 פוסטים
    12k צפיות
    ש
    @פשוט-יהודי וכן לבוגרות סמינר הסניף אני חושב שבמחיר של 16 למטר
  • 1 הצבעות
    45 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    @פושט-רגל-מרמה-ד מלכתחילה המחירים שם היו יקרים אז זה קצת יורד
  • סקירת פסגת זאב לחרדים

    פסגת זאב דיור התחרדות בירושלים
    26
    1 הצבעות
    26 פוסטים
    836 צפיות
    הקול השפויה
    @משה-חפץ said: האם יש הבדל מבחינת סגנון קהילה בין צפון למרכז, וכן מזרח? יש"כ. צפון נחשב יותר פתוח ממרכז קשה עדיין לדעת מה יהיה במזרח
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    79 צפיות
    ה
    ברוך השם הריבית ירדה ב0.25 היום
  • 0 הצבעות
    244 פוסטים
    10k צפיות
    פ
    @לייזרזון הוא התכוון למחיר עלות כולל בנייה. עלות הקרקע כפי שמופיע במכרז האחרון (שגם נכשל) היא 57,489,770 מיליון שזה יוצא פחות ממיליון לקרקע ליח"ד.
  • 2 הצבעות
    280 פוסטים
    13k צפיות
    ל
    @משהמשה said: מי שמתעניין יכול לפנות אלי למייל ‫A054840548@gmail.com‬ הוא לא מגיב במייל הזה?
  • דירה מפוצלת בבאר שבע

    נדלן דירה להשקעה
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    76 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @עיניו-בראשו said: זו השקעה מומלצת? תלוי למי. מי שאין לו אפשרות להיכנס להשקעה אחרת ורוצה להיכנס לנדל''ן- זה המקום שמעניק את התשואה הטובה ביותר. @עיניו-בראשו said: האם ישנו מנהל נכסים טוב (שמשכיר את הנכס ודואג לגביית השכירות)? לא, אין כזה דבר. בגלל כל המתווכים שמוכרים דירות שנחשבות טובות, והם מפוצלות באופן גרוע, אין חברות טובות לניהול נכס. אם רכשת ממתווך טוב הוא יסייע לך לנהל. @עיניו-בראשו said: האם כדאי לפצל לבד, או לקנות מפוצל? תלוי כמה הון עצמי אתה מביא איתך- דירה לפני פיצול דורשת יותר הון עצמי, ומצד שני אם זו דירה שניה זה פחות מס רכישה. @עיניו-בראשו said: האם הפיצול מעלה את ערך הדירה ביחס לעלויות הפיצול? לא, וייתכן שאפילו לא מכסה את ערך הפיצול (אלא אם כן תמצא משקיע למכור לו...) @עיניו-בראשו said: האם ניתן למצוא נכסים שמכסים את המשכנתא + הכנסה חודשית? תלוי- האם יש לכם הון עצמי. כמה? אם מביאים את ההון העצמי ממשכנתא, השכירות לא מכסה את המשכנתא, לפחות לא בנכסים טובים. מי שאומר לכם כך- אני הייתי חוששת מאוד. @עיניו-בראשו said: האם ישנה מניעה הלכתית (להשכרה לשאינם שותו"מ)? כל אחד וההכרעה שלו. @שואף-ליותר said: האם התרחשה תחיית המתים בבית הקברות למשקיעים?! מי שנכנס להשקעה לטווח ארוך, באיזורים טובים, בקומות טובות, בגודל דירה מתאים, באיכות בנייה טובה, ונכנס להשקעה לאורך זמן, יכול להרוויח מאוד בעז''ה. רק היום חברת בית ירושלמי, שבונה בירושלים ובעוד הרבה מקומות חתמה על פינוי בינוי שלישי בבאר שבע להקמת 2000 יח''ד- היא לא יודעת כמה דירות לא מכורות יש בבאר שבע? אלא היא גם רואה לטווח ארוך ושווה לה להיכנס כעת כשהשוק לטובתה. אם אתם מחפשים מתווך אמין בבאר שבע- אפשר לקבל אצלי פרטים באישי.
  • דרום [אופקים-נתיבות]

    הועבר פתרונות דיור
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    3k צפיות
    בית שמשב
    @איש-צדיק אם זה מיועד להשקעה יכול להיות שכדאי לשקול קניית דירה באזור פחות חדש (כמו אזור קריית מנחם בגין מה שנקרא "מערב ישן" רח' הרב צבאן/תאנה/רימון/תקומה) דירת 4 חד' תעלה לך באזור ה1,200,000 ש"ח ותקבל שכירות של 3,800 בעוד שבאזורים החדשים דירת 4 חד' תעלה 1,400,000 והשכירות שתקבל באזור ה4,200. כלומר הפרש של 200,000 ש"ח בקניה ובתשואה מהשכירות ההפרש לא כ"כ גדול -500 ש"ח בחודש בערך. נכון שיש גם את עליית ערך הדירה אבל 2 מתווכים מנתיבות טענו לי שאין הפרשי ביקוש ולכן גם ההפרש בעליית ערך היא לא משמעותית. קח את הדברים כנקודה למחשבה תבדוק את הנתונים בעצמך ותגיע למסקנות... בהצלחה! נ.ב. זה בהחלט צעד חכם להשקיע היום בנתיבות היא מתפתחת בקצב מסחרר אתה יכול כבר היום למצוא שם כל חנות חרדית שתמצא בגאולה/ר"ע, וקהילות בני תורה ישיבתיות שהולכות וגדלות מיום ליום. נראה שהיא הולכת בכיוון מצוין ממש, קח את זה גם בחשבון שאם תצטרך לגור שם בעתיד זה בכלל לא נורא.
  • 1 הצבעות
    4 פוסטים
    151 צפיות
    יעקב RRי
    @מנחם-22 said: מה עם דירות בירושלים למגורים אך עם פוטנציאל עליית ערך יותר מהשוק כגון פינוי בינוי וכדו? בודאי שיש, אך דרוש הון עצמי יחסית גבוה. הרווח יכול להיות קרוב למיליון (צריך לשקלל עם הוצאות נלוות, משכנתא, שכירות ועוד). תתמקד בשכונות כמו גילה, ארמון הנציב ועוד. כמובן שצריך לבדוק טוב טוב את היזם ופרטי הפרוייקט, ובאיזה שלב זה נמצא. בהצלחה רבה
  • מחפש יועץ משכנתא זול

    מיחזור משכנתא משכנתא
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    550 צפיות
    חיסכון לחתונהח
    @Magshimim הוא בדיוק אשר דיברתי. בנוגע ל20/80 הבאתי רק דוגמא שלא תמיד מה שמצפים לעשות אחרי זמן מסוים באמת אפשר לעשות. בכל אופן בהצלחה
  • לשכור דירה שעשויה להימכר?

    נדלן
    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    157 צפיות
    ז
    בכל דילמה כלכלית, שאלת השאלות היא האם החסרון מתומחר. בדילמה שלך ישנם שתי שאלות 1. האם איכות הדירה והמחיר שווים את חוסר היציבות וההפרעה של הקונים? התשובה לזה תלויה בך, יש אנשים שיותר קשה להם עם זה ויש שאין להם בעייה. ולכן לא תוכל לקבל לזה עזרה מאנשים אחרים ובפרט כאלו שלא מכירים אותך. הדילמה השנייה היא, יכול להיות שהדירה הזמנית היא היותר יקרה. במידה ותצטרך לעזוב עוד חודש למשל, תסכים איתי שזה לא שווה. לכן אתה צריך לבנות את החוזה בצורה מדורגת שבה לא אתה לוקח את כל הסיכון הכלכלי, אלא אתה מתחלק בו עם הבעלים. לדוגמא אפשרות אחת. במידה והדירה נמכרת תוך X אתה מפנה את הדירה תוךY חודשים ומשלם Z על החודשים הנותרים. אם יקח יותר זמן למכור את הדירה תוכל לקחת בחשבון זמן פינוי שבו אתה משלם יותר ממחיר החוזה בלי להנזק. אין שום סיבה בעולם שאתה תישא בכל הסיכון הכלכלי, בשעה שגם לבעל הדירה יש אינטרס שהיא תהיה מושכרת.