דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    835 צפיות
    פ
    @בוטח-בה כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: @אבי-ר. כתב במהלך דרמטי שיווזיל את מחירי הדירות במאות אלפי שקלים: מעניין שהיום הם מעדיפים להשקיע מיליונים בפרסום ולא למכור יותר בזול. וחוץ מזה אם אין להם איך לממן פרויקטים חדשים זה לא סיבה שימכרו יותר בזול, אם כבר להיפך. הבנתי פעם שזה לא כ"כ פשוט לקבלן להוזיל את מחירי הדירות הבנק מחשב את ערך כל הדירות בפרויקט לפי התמחור של הדירות לכן אנחנו רואים שהם משקיעים מיליונים בפרסומים ומבצעים הזויים כמו שנה משכנתא על הקבלן וכדו' לא שזה יותר רווחי להם מלהוזיל מחיר אלא כי הם לא יכולים להוריד ולכן גם מחירי הדירות לא באמת יורדים כרגע למרות ההיצע גדול יחסית שלא יורידו את המחירים, אבל בינתיים קבלנים אחרים רוכשים קרקעות במחיר זול יותר ומוכרים יותר זול כמו גינדי בשדה דוב. וזה לא ישאיר אפשרות אחרת לקבלנים חוץ מלפשוט רגל (לא רק ברמה ד' ) או להוריד את המחיר.
  • 1 הצבעות
    29 פוסטים
    1k צפיות
    ב
    @חופש-כלכלי כתב בהאם כותבי הפורום מתעניינים בעתיד הנדל"ן בישראל?: @משהמשה לא לכל האנשים יש דעה אנשים קוראים אוספים חומר ולומדים לא נראה לי שזה מעיד על חוסר התענינות ולא כל מי שהתחבר יפנה היום או מחר או בעוד חודש אולי הוא התגבש ויקבל אומץ או כסף בעוד שנתיים זה תהליך לא פשוט מסכים עם כל מילה ושאני מסתכל על עצמי ואני מאמין שיש עוד אנשים כמוני עד עכשיו אנחנו בטוחים שצריך הון עצמי מהבית נכון כתבת שיועצי משכנתאות יכולים לדאוג ל=100% מימון אבל אני לא מכיר אותם ועוד שאת המשכנתא צריך לשלם כעת והדירה תהיה מוכנה בעוד מספר שנים
  • 9 הצבעות
    1 פוסטים
    288 צפיות
    מונטיפיורימ
    לאחר מחשבה מרובה הוחלט כדלהלן: סדרת המאמרים שעל ידי ועדת דיור בצפון וכן הדיונים שבעקבותיהם נועדו לתת סקירה מקיפה על המצב בפריפריות אלו. מכיוון שמטבע הדברים לעיתים הדיונים נגררים למקומות שאינם ענייניים או חזרה על טענות בלופים, הוחלט שלתועלת העניין המנהלים יפעלו באשכולות אלו באופן משמעותי על מנת לשמור על הדיון ענייני ומתומצת ככל האפשר. במידה ואתם חוששים שדעתכם לא נשמעה כראוי אתם מוזמנים לכתוב ב"רשות הרבים" או לפתוח על זה אשכול נפרד. יודגש: אין תוכנית להגביל טענות או דעות מסויימות אלא רק לשמור על שיח ענייני ומתומצת, יתכן ויהיו כאלו שיחושו שמחמת כך טענותיהם לא מובעות כראוי ועל כן לא נמנע מהם לדון על כך באשכולות אחרים.
  • 2 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    @אלון-דוד איך הגענו כל הזמן לחריש מכסיף?
  • 1 הצבעות
    14 פוסטים
    783 צפיות
    ה
    יש הרבה מה להרחיב בזה (הכסף שלנו מתגלגל בארץ ומשלמים מע"מ וגורמים לרווח ממיסים למדינה, משא"כ הציבור הכללי שלוקח את הכסף ומוציא אותו החוצה ומעשיר את מדינות חו"ל, ועוד שלל טענות שאין מה להשיב עליהם) רק נראה לי שאחנו כבר סוטים מהנושא אני רק דיברתי נקודתית לגבי האיום של החרדים שהוא לא נראה לי שהוא מאיים על מישהו כנ"ל