דילוג לתוכן

יש כאן מישהו שרכש דירת 3 חדרים לא להשקעה ברמה ד' בבית שמש בשנתיים האחרונות?

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
45 11 2.1k 5

נושאים מוצעים


  • מישהו מכיר ?

    נעול נדל"ן ומשכנתאות נדלן
    4
    1
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    291 צפיות
    מונטיפיורימ
    https://forum.benakel.org/topic/558/אינווסט-מקבוצת-נכס-בישראל-מישהו-יודע-מי-זה-ומה-זה?_=1769971456471
  • 2 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @השומר כתב בדירת שותפים בפתח תקוה ל"אברך מתחיל": @משהמשה זה רעיון מעולה אבל גם בהשכרה לעובדים זרים אין ודאות לכל הזמן זה עדין משתלם והייתי מוסיף לחפש באזור מתפתח להתחדשות עירונית או לי רכבת קלה וכו... לא דיברתי על השכרה לעובדים זרים סתם מה שיש בפ"ת זה השכרה לחברות בנייה, יש המון אתרי הבנייה בפ"ת שצריכים לשכן את הפועלים הסיניים וכו' שלהם ואם יש לך דירה ליד הרכבת הקלה... אז זה כל אתרי הבנייה בגוש דן ותמיד תמיד תהיה שם בנייה.
  • 1 הצבעות
    41 פוסטים
    2k צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    אני מסיכמה מאוד שיש אי וודאות. יש סיכויים לתרחישים ל 2 הכיוונים וייתכן שאכן תהיה עלייה בפריפריה וירידה במרכז מה שלמעשה אומר כך: מדרבן את הזוגות הצעירים להיכנס לרכישה של קורת גג בלי לדחות, ואת המשקיעים להיכנס רק להשקעות חכמות שלא תלויות בעליית מחיר. מהשטח אני כבר רואה עלייה סמויה בפריפריה שמתבטאת המקומות מסוימים בעליית מחיר, ובמקומות אחרים בצמצום בהיצע הגדול שהיה בתקופה האחרונה.
  • רמה ד בית שמש

    נדל"ן ומשכנתאות נדלן בית שמש עיר העתיד
    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    797 צפיות
    פלוספ
    @מ-יעקבזון-boost כתב ברמה ד בית שמש: רמה ד זה בועה שתתפוצץ? אני גם חשבתי ככה למה זה אמור היה להתפוצץ? בגלל היקף העצום של ההיצע?
  • 0 הצבעות
    244 פוסטים
    10k צפיות
    פ
    @לייזרזון הוא התכוון למחיר עלות כולל בנייה. עלות הקרקע כפי שמופיע במכרז האחרון (שגם נכשל) היא 57,489,770 מיליון שזה יוצא פחות ממיליון לקרקע ליח"ד.