דילוג לתוכן

המלצות על סוכן ביטוח לצורך הפחתת דמי ניהול בפנסיה

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    6 פוסטים
    348 צפיות
    רחל עומסיר
    @בן-עליה נחשב זאת ביחד: בדמי ניהול של 0.9+0.15 מההפקדה יגבה 9 ש"ח לחודש, מהצבירה 19 ש"ח לחודש= 28 ש"ח בדמי ניהול של 1.5+0.05 מההפקדה 15 ש"ח מהצבירה 6= 21 ש"ח ולכן למשל בדוגמא כאן עדיף מהצבירה נמוך יותר. במיוחד שההפקדה כאן לא גבוהה רק 1000 ש"ח לחודש ולכן דמי הניהול על ההפקדה פחות משמעותיים.
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    274 צפיות
    צ
    @shimon רחל עומסי שנמצאת כאן בפורום. אם תרצה הרחבה תפנה אלי באישי emeksicha@gmail.com
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    831 צפיות
    ג
    @בעז-ה כתב בהסבר על נתונים בקופת גמל: תודה לכל העונים https://forum.benakel.org/user/גמל-און אשמח להסבר על מסחר עצמאי, בפרט לאדם כמוני שלא מבין בזה כלום, ורק התייעצתי עם מקצועי בלבד בפרוג ועשיתי כדבריה, כרגע יש לי באיזור ה150 אלף מושקעים... ושוב תודה רבה מסחר עצמאי זה פשוט יותר ממה שזה נראה. פותחים חשבון באחת החברות כמו אקסלנס, מבצעים העברה מחשבון הבנק, וכשהכסף מופיע בחשבון ההשקעות – אפשר לרכוש ניירות ערך או קרנות. השאלה היא האם כדאי למכור את הכספים שהפקדת בקופת גמל להשקעה או לקחת הלוואה מהקופה ולהעביר למסחר עצמאי. אם תרצה עזרה באופן פרטני וללא תשלום, אתה מוזמן להשאיר לי פרטים באתר שלי.
  • עלות הביטוחים בפנסיה

    הועבר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות פנסיה
    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    906 צפיות
    מרדכימ
    @רואה-את-הנולד מה שרואים בסיפור של אלטשולר שכם זה לא את הבעיתיות של חברות ביטוח קטנות. אלא את הסכנה שטמונה בנסיונות של מנהלי הקרנות לנצח את המדד.
  • 2 הצבעות
    12 פוסטים
    857 צפיות
    ניסן עציונינ
    @שמואל כתב בדמי ניהול של תוכנית החיסכון של ארגון בנקל: (כל הכבוד על הזמינות) יכול לומר שהפניתי לבנקל הרבה מאד אנשים, וכל הזמן אני מקבל מאנשים משוב על הזמינות הפרקטיות והיעילות, בשירות הם ליגה. עכשיו אני רוצה לראות אותם בהסברה בבקשה