דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
463 41 15.1k 30
  • @חיסכון-לחתונה said:

    הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?

    ריבית יפה.
    מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.

    @משכנתא-בקצב-שלך said:

    @חיסכון-לחתונה said:

    הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?

    ריבית יפה.
    מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.

    אמרו לו שהוא יכול גם לקבל במקום P-0.9
    האם זה לא שווה? ככל הנראה תהיה הורדת ריבית בעוד 3 שבועות ואז כבר יהיה לו 4.35 (במקום 4.3 במשתנה) אז לא עדיף ללכת על הפריים בגלל הערכות שלכאו' בשנתיים הקרובות יהיו עוד הורדות?

  • @משכנתא-בקצב-שלך said:

    @חיסכון-לחתונה said:

    הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?

    ריבית יפה.
    מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.

    אמרו לו שהוא יכול גם לקבל במקום P-0.9
    האם זה לא שווה? ככל הנראה תהיה הורדת ריבית בעוד 3 שבועות ואז כבר יהיה לו 4.35 (במקום 4.3 במשתנה) אז לא עדיף ללכת על הפריים בגלל הערכות שלכאו' בשנתיים הקרובות יהיו עוד הורדות?

    @חיסכון-לחתונה פריים 0.9- בעיקרון זה מרווח טוב יותר מתוספת 0.95 במל"צ.
    לעצם מה תהיה גובה הריבית שלו, אם יבצע אחרי ה-26 לחודש יהיה לו במל"צ 4.15 בערך, ואילו בפריים לא בטוח שתהיה הורדה בחודש הבא.

  • מצד שני.... לטווח ארוך אם הוא לא מתכוון לבדוק את המשכנתא כל שנה, יכול להיות שהפריים ישתלם. למי שלא בודק כל הזמן, היסטורית הוכח שפריים משתלם יותר. (אני לא מקווה שאני מעצבן שוב את החולקים)

  • מצד שני.... לטווח ארוך אם הוא לא מתכוון לבדוק את המשכנתא כל שנה, יכול להיות שהפריים ישתלם. למי שלא בודק כל הזמן, היסטורית הוכח שפריים משתלם יותר. (אני לא מקווה שאני מעצבן שוב את החולקים)

    @מבין-עניין לא ניכנס לחילוק בנושא.
    רק נוסיף עוד פרט חשוב בנוגע לפריים.
    הלקוח צריך לדעת שההחזר עלול להיות תנודתי מידי חודש, יש לקוחות שזה מפריע להם.

  • @מבין-עניין לא ניכנס לחילוק בנושא.
    רק נוסיף עוד פרט חשוב בנוגע לפריים.
    הלקוח צריך לדעת שההחזר עלול להיות תנודתי מידי חודש, יש לקוחות שזה מפריע להם.

    @משכנתא-בקצב-שלך אמת. דגש חשוב

  • @יוני-יוני

    א. כרגע לא תקבל הנחה.

    המדרגות הם:
    מ3 עד 5 שנים, 20% הנחה.
    5-8 שנים 30% הנחה.
    8+ 40% הנחה.

    ב. לפי המצב במלצ כיום, הריבית תרד ל 4.48%

    הקלצ והפריים שלך גבוהים, שווה לשקול מיחזור.

    @Magshimim said:

    8+ 40% הנחה.

    עד כמה שידוע לי אין דבר כזה, אלא מ5 שנים והלאה ההנחה היא 30%.

  • @Magshimim said:

    8+ 40% הנחה.

    עד כמה שידוע לי אין דבר כזה, אלא מ5 שנים והלאה ההנחה היא 30%.

    @אבי-ר. כך גם ידוע לי
    40% זה רק כשיש זכאות ולאחר 4 שנים

  • @אבי-ר. כך גם ידוע לי
    40% זה רק כשיש זכאות ולאחר 4 שנים

    @משכנתא-בקצב-שלך
    מעניין שלשנינו ידוע אותו דבר...😉

  • @משכנתא-בקצב-שלך
    מעניין שלשנינו ידוע אותו דבר...😉

    @אבי-ר.
    @משכנתא-בקצב-שלך

    צודקים.
    למען הסר ספק וטעות, אדייק יותר.

    לבעלי משכנתא רגילה, ללא רכיב זכאות במשכנתא,
    המדרגות הם :
    עד 3 שנים 0%
    3-5 20%
    5+ 30%

    ולבעלי הלוואות משלימות לזכאות,
    המדרגות הם:
    שנה-2 10%
    2-3 20%
    3-4 30%
    4+ 40%

    שבוע טוב.

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

  • @משכנתא-בקצב-שלך said:

    @חיסכון-לחתונה said:

    הוא יכול לקבל יותר טוב מזה?

    ריבית יפה.
    מול הצעה מתחרה לפעמים ניתן לשפר עוד טיפה.

    אמרו לו שהוא יכול גם לקבל במקום P-0.9
    האם זה לא שווה? ככל הנראה תהיה הורדת ריבית בעוד 3 שבועות ואז כבר יהיה לו 4.35 (במקום 4.3 במשתנה) אז לא עדיף ללכת על הפריים בגלל הערכות שלכאו' בשנתיים הקרובות יהיו עוד הורדות?

    @חיסכון-לחתונה איך הוא הגיע ל P-0.9 כיום? ועוד במזרחי?
    מצויין ממש

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

    @יוני-יוני

    עד 500 ש"ח מכלל התשלום העכשווי.
    נוהל.

  • תודה רבה
    רציתי עוד לשאול
    האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
    או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
    תודה רבה

  • תודה רבה
    רציתי עוד לשאול
    האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
    או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
    תודה רבה

    @יוני-יוני אין לזה צפי מדוייק כי לא יודעים מה תהיה הריבית הממוצעת שעל פיה נקבע העמלות היוון
    אך כרגע לפי מצב השוק העמלות היוון יגדלו משמעותית ומומלץ למחזר כעת כשהעמלות עדיין יחסית מזעריות.
    בהצלחה

  • רציתי לשאול
    יש לי משכנתא בפועלים ואני רוצה על חלק מהמסלולים לקצר בשנים
    עד לאיזה סכום תוספת על התשלום הקודם אני לא יצטרך להוכיח הכנסות
    האם זה משהו מסודר או לפי המצב רוח שלהם
    וכן האם זה מחושב לפי מה אני משלם עכשיו או מה שאישרו לי בזמנו (שמאז הפריים ירד והוריד לי את ההחזר החודשי)
    תודה רבה

    @יוני-יוני המדיניות של הבנקים שבהם לא נדרשת בדיקת הכנסות,
    מזרחי - עד 5% עלייה בהחזר
    פועלים- עד 500 ש"ח עלייה
    לאומי - 5% או 500 ש"ח הנמוך מביניהם
    דיסקונט מרכנתיל ובנלאומי - עד 100 ש"ח
    ירושלים - כל עלייה נדרש הכנסות
    זה המדיניות הכללית, כמובן שעלול להשתנות לפי טיב לקוח ושיקולי הבנק

נושאים מוצעים