התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא
-
תודה רבה
רציתי עוד לשאול
האם שווה לי למחזר עכשיו את הקבוע שכתוב לי בדוח יתרות שעמלת פירעון מוקדם היא כ1700 ש"ח
או לחכות 5 חודשים שאז יעברו 3 שנים ואני אמור לקבל ע"ז 20% הנחה או שעד אז הפער בעמלה יהיה יותר?
תודה רבה@יוני-יוני אין לזה צפי מדוייק כי לא יודעים מה תהיה הריבית הממוצעת שעל פיה נקבע העמלות היוון
אך כרגע לפי מצב השוק העמלות היוון יגדלו משמעותית ומומלץ למחזר כעת כשהעמלות עדיין יחסית מזעריות.
בהצלחה
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
הרשמה התחברות